Początek » Jak kupować

Jak kupować

Naszym celem jest, aby zakupy u nas przebiegały sprawnie i aby byli Państwo zadowoleni z jakości świadczonych usług oraz naszych produktów. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub prośby o zamówieniach, prosimy o kontakt e-mailowy na sklep@farnam.pl

  1. Dlaczego produkty Farnam
  2. Wybór produktu
  3. Zamówienie
  4. Sposoby zapłaty i wysyłki
  5. Reklamacja
  6. Dlaczego warto się zarejestrować?
  7. Informacje o sprzedawcy
  8. Dane operatora sklepu internetowego    

 

1. DLACZEGO PRODUKTY FARNAM®

  • Oferujemy wysokiej jakości produkty o sprawdzonym działaniu.
  • Farnam, z 60-letnią tradycją, to absolutny numer jeden na amerykańskim rynku. -Wszystkie produkty są badane pod kątem obecności zakazanych substancji, nie zawierają więc żadnych środków dopingowych.
  • Szeroki i doskonale dobrany asortyment.
  • Za ciężko zarobione pieniądze otrzymają Państwo produkty, które naprawdę działają.
  • Sprzedawane przez nas produkty są produkowane w USA.
  • Gwarancja najniższych cen w UE.
  • Obserwuj nasze regularne oferty promocyjne i zniżki.
  • Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
  • Towar dostarczamy w ciągu 48 godzin do dowolnego miejsca w Polska
  • Produkty przechowujemy w nowoczesnym, ocieplanym pomieszczeniu, w którym utrzymywana jest temperatura niezbędna do zachowania jakości produktu.
  • Nasze wyroby mogą Państwo kupić także w sieci naszych punktów partnerskich i sklepach ze sprzętem konnym.
  • Gwarantujemy poważne, uczciwe i elastyczne podejście.

2. WYBÓR PRODUKTU

Wierzymy, że wybór z naszej szerokiej oferty nie sprawi Państwu problemów i zawsze znajdą Państwo potrzebne informacje, aby podjąć właściwą decyzję. Asortyment jest podzielony na kilka kategorii, opis każdego produktu zawiera podstawowe dane:

  • Opis
  • Działanie
  • Rysunek
  • Instrukcja obsługi lub dawkowanie
  • Skład i zawartość
  • Wielkość opakowania oraz sposób jego wykorzystania ... oraz inne informacje uzupełniające

Gdyby, pomimo to, nie mogli sobie Państwo poradzić z wyborem właściwego produktu, prosimy o kontakt.

3. ZAMÓWIENIE

  Jeżeli zdecydowali się Państwo zamówić któryś z naszych produktów, prosimy postępować według kroków wyświetlanych przez system. Po umieszczeniu produktu w koszyku można kontynuować zakupy lub przejść do etapu realizacji zamówienia. Tu poprosimy Państwa o dane kontaktowe, wybór sposobu wysyłki i płatności. Następnie będą mogli Państwo sprawdzić i potwierdzić zamówienie.

Nasza strona internetowa jest bardzo przejrzysta i zrozumiała. Przed rozpoczęciem procesu zamówienia prosimy upewnić się, że rzeczywiście chcą Państwo złożyć zamówienie. Państwa zamówienie traktujemy jako wiążące. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna, której rozwiązanie regulują postanowienia § 53 ust. 7 Kodeksu Cywilnego czeskiego prawa.

4. SPOSOBY ZAPŁATY I WYSYŁKI

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • Przelewem bankowym na konto: EQUI STORE
    Bank Zachodni WBK S.A., 11 Oddział w Warszawie
    PL51 1090 1043 0000 0001 0457 6797
    ( Realizacja zamówienia następuje, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie. )

  • Za pobraniem: należność pobiera listonosz lub kurier (płatność za pobraniem możliwa jest tylko przy zamówieniach nieprzekraczających kwoty 5000 PLN brutto).

Sprzedający w ciągu 48 godzin od otrzymania potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania zapłaty za towar na koncie wysyła przesyłkę zgodną z zamówieniem. Towar dostarczany jest przez Pocztę Polską. Klient może wybrać przesyłkę zwykłą lub priorytetową. Termin realizacji przesyłki priorytetowej to zwykle 2-3 dni robocze. Paczki powyżej 20 kg wysyłane są przez firmę kurierską. W przypadku płatności za pobraniem do kosztu towaru i przesyłki doliczana jest kwota za pobranie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przesyłki zamówionego towaru, za które winę ponosi Poczta Polska.

Opłata za wysyłkę Pocztą Polską:

  • do 20 kg: 15,00 zł + przelew bankowy
  • do 20 kg: 22,00 zł + koszt pobrania

Opłata za wysyłkę DHL:

  • do 30 kg: 25,00 zł + tylko przelew bankowy

Na życzenie Klienta możliwe jest wysyłanie towaru za pomocą wskazanych przez niego firm kurierskich DHL. Kurier zawsze dostarcza przesyłkę na wskazany adres dostawy, a godziny dostawy to zwykle 10-16. Koszty wysyłki firmą kurierską ponosi kupujący.

5. REKLAMACJE

    Naszym celem jest maksymalne zadowolenie klientów. W tym duchu traktujemy także sprawy reklamacji. Wszystkie zamówione produkty dokładnie pakujemy, wypełniając puste przestrzenie. Pomimo naszych starań, aby dostarczyć nieuszkodzony produkt, może się zdarzyć, że podczas transportu na poczcie dojdzie do uszkodzenia paczki.

  1. W przypadku, gdy paczka zostanie Państwu doręczona w stanie, w którym można stwierdzić uszkodzenie zawartości ( na przykład mokre dno, duże deformacje opakowania ... ), prosimy nie odbierać paczki i skontaktować się z nami. Niezwłocznie prześlemy Państwu nową przesyłkę, a reklamację z pocztą załatwimy we własnym zakresie.

  2. Jeżeli stwierdzili Państwo uszkodzenie dopiero w domu po odebraniu paczki, prosimy o kontakt i opisanie uszkodzeń. Chętnie zaproponujemy rekompensatę w postaci zwrotu pieniędzy, wymiany lub zniżki przy kolejnym zakupie.

Kupione u nas produkty są dostarczane z instrukcją w języku czeskim według przepisów prawa. Na każdym produkcie znajduje się informacja o dacie przydatności. Gwarantujemy, że wszystkie kupione produkty są w okresie gwarancyjnym i w terminie przydatności do użycia. Jeżeli planują Państwo zakup produktów na zapas, prosimy o kontakt w celu ustalenia daty przydatności. Ogólnie obowiązuje reguła, że nasze dodatki paszowe mają termin przydatności 2 lata od daty produkcji, a pozostałe produkty 3 lata i więcej.  

6. DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Zarejestrowani klienci mogą wykorzystywać wiele dodatkowych funkcji naszych stron. Między innymi:

  • Po zalogowaniu otrzymają Państwo informację o stanie wszystkich zamówień
  • Mogą Państwo układać listę ulubionych produktów i oszczędzić czas podczas kolejnych zakupów
  • Po osiągnięciu odpowiedniego obrotu mogą Państwo otrzymać dodatkowe zniżki VIP
  • Oszczędność czasu na ponowne podawanie danych kontaktowych
  • Zawartość koszyka przy niezrealizowaniu zamówienia zostanie zachowana także po wyjściu ze strony
  • Możemy Państwa informować o interesujących nowościach i zniżkach
  • Możliwość dodawania komentarzy do produktów
  • ... i wiele innych!

7. INFORMACJE O SPRZEDAWCY

EQUI STORE, Warszawa, Polska
buiro@equistore.pl , sklep@farnam.pl
REGON: 140319233, NIP: 521-297-34-2

Istnieje również możliwość kontaktu telefonicznego pod numerem:
+48 604 691 475 (w godzinach 9.00-13.00)
oraz +48 698 167 047 (w godzinach 14.30-19.00)

Konto bankowe:
Bank Zachodni WBK S.A.
11 Oddział w Warszawie
PL51 1090 1043 0000 0001 0457 6797

 

8. DANE OPERATORA SKLEPU INTERNETOWEGO

Animal Central, spol. s r.o.
Z siedzibą: Březiněveská 134, 250 64 Hovorčovice, Czechy
REGON: 27927393, NIP: CZ27927393

Firma wpisana do rejestru handlowego, prowadzonego przez Sąd Miejski w Pradze, dział C, plik 127057.

Rachunki prowadzi bank: Citfin, spořitelní družstvo, Radlická 751/113e, 158 00 Praha 5, Czechy

Zaloguj się

asas

Zaloguj się

Rejestracja nowego klienta
Zapomniane hasło